Quantcast
Channel: Zuid Friesland » Badmintonvereniging Lemmer
Viewing all articles
Browse latest Browse all 11

Mooie prestaties BVL jeugd op regiotoernooi

0

WORKUM – De jeugdspelers van badmintonvereniging Lemmer (BVL) waren zaterdag met acht jeugdleden sterk vertegenwoordigd op het tweede regiotoernooi, dat dit keer in Workum werd gehouden.

Niet alleen de jeugd was aanwezig maar ook veel ouders die hun kinderen kwamen aanmoedigen. De aanmoedigingen hebben geholpen want met hele mooi resultaten was het voor BVL weer een geslaagd toernooi.

Isabel Davelaar, die voor het eerst mee deed met dit toernooi, had dit keer toch wel een hele mooie prestatie geleverd. Alles gewonnen, met als resultaat een vierde plek. Ze kwam net één puntje te weinig voor een medaille, maar ze kan terugkijken op een uitstekend debuut.

De andere jeugdleden hadden in hun klasse ook verschillende resultaten geboekt. Het volgende regiotoernooi wordt gehouden op 17 januari in Sint Annaparochie.

Competitie uitslagen:

Doordeweekse competitie:

Raak’m 1 – BVL 1 5-3; BVL 2 – Poona 2 2-6; Poona 5 – BVL 3 5-3.

Weekendcompetitie

Assen 1 – BVL 1 2-6.